Turkey Mod 7.1

Açıklama
Turkey Mod 7.1, Turkey Mod 7'yi hatalardan kurtarmak amacıyla sıfırdan hazırlanmış(revize edilmiş) bir sürümdür. 7.1 sürümünde oyunun hata vermesine sebep olabilecek bir çok şey kaldırılmıştır. Turkey Mod 7.1 sürümü, 7 sürümünden bağımsız olarak çalışmaktadır. Yani 7 sürümüne ek bir güncelleme değildir. 7.1'i yüklemeden önce modun 7.0 sürümü bilgisayarınızda mevcutsa kaldırabilirsiniz.

Özellikler
- Türkçe karakter destekli %100 Türkçe çeviri
- İki farklı cami
- Cleo 4.3 desteği
- Hızlı oyun açılışı
- Gerçekçi araç sesleri
- Gerçekçi uçak sürüşü
- Görev yapma menüsü
- Gerçekçi çevre sesleri
- Taksi çağırma özelliği
- Yenilenen araç jantları
- Düzeltilen oyun hataları
- GTA 5'in tank nişangâhı
- Yenilenen silah modelleri
- Area 51'in kapısı açılabilir
- Yenilenen gökyüzü efektleri
- Yenilenen yükleme ekranları
- Gerçekçi güneş parlaması efekti
- CJ'in yenilenen Grove Street evi
- Gelişmiş ve Türkçe araç menüsü
- Araçlara benzin alabilme özelliği
- Yenilenen karakter animasyonları
- Tren sürerken serbest kamera seçeneği
- Yenilenen patlama, kan, duman vb. efektleri
- Oyunun kasmasını bir miktar önleyen eklentiler
- GTA 5 tarzı mini harita ve silah/radyo değişim menüsü
- Gelişmiş araç kontrol sistemi(Kapıları kilitleme, oto-pilot vb.)
- Gelişmiş Eklenti Yönetim Menüsü(7.1 sürümünün eklentileri için)
- Türk içerikleri(Karakol, itfaiye binası, oto galeri, reklam panoları vb.)
- Türk olarak değiştirilen Sağlık, İtfaiye ve Güvenlik birimleri(Polis, Doktor vb.)
- Türkiyede kullanılanlar yoğunlukta olmak üzere yaklaşık 200 yeni araç(Uçak, motor, araba vb. dahil.)

Oyun İçi Görüntüler
(Görüntüler "Gerçekçi Grafikler Eklentisi" kapalıyken çekilmiştir. Resimlerdeki grafikler üzerinde biraz oynanmış normal GTA SA grafikleridir.)



Tanıtım Videosu
Bu video Turkey Mod 7 ile çekilmiştir. Turkey Mod 7.1 sürümünde videodaki grafiklere sahip olmak için Gerçekçi Grafikler Eklentisini yüklemeniz gereklidir. Tam ekran izlemek için video başlığına tıklayıp Youtube üzerinden izleyiniz.

Kurulum Videosu
Tam ekran izlemek için video başlığına tıklayıp Youtube üzerinden izleyiniz.

Minimum Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows 7 / Windows 8/8.1 / Windows 10
İşlemci: Intel Pentium 4 veya Athlon XP - 2.0 GHz
RAM: 2 GB
HDD: 7,02 GB
Ekran Kartı: DirectX 9.0 destekli en az 1GB/128bit Nvidia/ATI(AMD)

İndirme Bağlantıları
Tek Part
MEGA
Yandex.Disk
Yeni linkler eklenecektir.

Çift Part
Daha kolay indirmeniz için kurulum dosyasının ikiye bölünmüş halidir.
İki partı da indirip birleştirmeniz gerekiyor.
ShareMods Part 1
ShareMods Part 2
Partları birleştirmenin Resimli Anlatımı için tıklayın

Yasal Uyarı
- Modu kendi sitenizde paylaşırken link olarak bu sayfanın bağlantısını veriniz ve Yapımcı: Frkn64 Modding olarak belirtiniz.
- Youtube'da mod ile ilgili video yayımlarken açıklama kısmına Yapımcı: Frkn64 Modding yazıp, link olarak bu sayfanın bağlantısı veriniz.
- Modun içerisindeki dosyaları düzenleyip internette kendi adınıza paylaşmak kesinlikle yasaktır.
Aksi takdirde ilgili birimlere telif hakkı ihlali bildirilecektir.

Creative Commons Lisansı
Bu mod Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümleri
- gta_sa.exe çalışmayı durdurdu hatası alıyorum.

- 'Cleo Warning Error loading plugin cleo/newOpcodes.cleo' hatasını alıyorum.
- DINPUT8.dll hatası alıyorum.
- Namaz kılma tuşları çalışmıyor.
- Radyolar çalışmıyor.

Teşekkürler/Thanks to

123 yorum:

  1. abi çok güzel olmuş ellerine saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abilerim ben bugün bütün videoları izlendi m ama buir turlu açılmadı gta sa exe hatası veroyiyo

      Sil
    2. Bilinen çözümler Turkey Mod 7.1 sayfasında mevcut eğer onları uyguladıktan sonra hata devam ediyorsa yapabileceğim birşey yok. Oyun eski olduğu için hataların kaynağı bir çok şey olabiliyor.

      Sil
    3. abi partları indirdim kurdum sizin kurdugunuz gibi ama oyun bende arada bir donuyor

      Sil
    4. Kardeş gtataya girdigine ilkkinde girmiyorsa ctrl+alt+delete yapıp ordan işlemlere girip gtasa.exe yi sonlandır tekrar gir

      Sil
  2. Bu modu suan indiriyorum yakında youtubede video cekmeye baslıyacagım senın modunun videosunu cekebılırmıyım bu sıteyı ve kanalını acıklamada paylasırım Video Cekmeme izin verirmisin abi bu mod tanıtımını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzin almana gerek yok sadece sayfada bulunan Yasal Uyarı kısmındaki Youtube ile ilgili kısmı uygulaman yeterli.

      Sil
  3. Gerçekçi Grafik Ekletisini Kurmadanda Çalışırmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sadece bir eklenti. Turkey Mod'un grafikleri hoşuna gitmediyse yükleyebilirsin.

      Sil
  4. Eline Koluna sağlık çok güzel olmuş ヅ

    YanıtlaSil
  5. abi eline saglık cok super olmus grafık moduyla cok super olmus abi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın, iyi oyunlar.

      Sil
    2. ABİ GTATÜRKEY MODU GAMEPAD İLE OYNANMIYOR AMA ELİNE SAĞLIK
      MOD İÇİN

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

    4. ABİ SETİYİ Nİ İLK YALINI BANA bu meilden gönderirmisin bende kendime aççamda kalnlım var oyuzdan kanal kısmına seni ekliyorumve abone kazandırcam atarsan
      MEAİL: tekincaner30@gmail.com

      Sil
  6. fix the link please this link is Temporary and the link stops pls fix the links

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The links are working fine but a new link will be added tomorrow.

      Sil
  7. Abi ben boyle hatasiz oyun gormedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun hata vermediğine sevindim. Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  8. FPS modunu eklenti olarak paylaşırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FPS kamera modunda hatalar mevcut. Modun yapımcısı sorunları düzeltirse eklenti olarak paylaşırım.

      Sil
  9. Bu Oyunun Vidyosunu YouTubeye Atıyorum Abi İzininle İzin Vermezsen Direk Silerim Vidyoyu Çok Güzel Ellerinize Sağlık Süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfadaki yasal uyarı kısmında Youtube ile ilgili bölümdekileri uygularsan sorun olmaz.

      Sil
  10. ABİ BEN İNDİRDİM LÜTFEN D SÜRÜCÜSÜNE DİSK TAKIN DİYO AÇMIYO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abicim ben ne yapabilirim yeni disk mi yollayayım başka diske kur internetten araştır herşeyin çözümünü bana sormayın yahu.

      Sil
    2. TAMAM ABİ BİRDAHA SORU SORMAM :(

      Sil
    3. KARDEŞ ZATEN AMA ÇOK HAVALI BENDE ONA BİR SORU SORDUM OYUNDA HATA YOK SİZİN SİSTEMDE SORUN VAR GEÇİŞTİRDİ HATA BİZDE BİZ BÖYLE ADAMLARI MUHATTAP ALIYORUZ BİZE MÜSTAHAKTIR ..

      Sil
    4. Ben bu moda sizler için karşılıksız olarak yıllarımı verip, "tek başıma çalışarak" 7 sürümden oluşan bir mod serisi yaptım ve şimdi ise önceki sürümler için sizden gelen hata bildirimlerini cevaplamaktan yorulduğum için aylarca test edip, yeniden hatasız bir mod hazırladım. Sizler için yaptığım bunca uğraştan sonra senin gelip yaşadığın sorun bilgisayarınla alakalı dediğim için bana havalı demen doğru mu sence? Sen benim yerimde olsan ne yapardın bir düşün bakalım. 14 yıllık bir oyuna aylarca uğraşıp hatasız bir mod yapıyorsun ve bunca uğraştan sonra biri gelip hata yaşadığını söylüyor. Bu senin o kadar uğraştığına hakaret edilmesi gibi birşey değil mi?
      Tekrar söylüyorum: Sayfaya çalışmayı durdurdu hatasının bildiğim tüm çözümlerini yazdım. Eğer çözümleri uyguladığın halde sorun yaşıyorsan ya benim çözümünü bilmediğim bir sorun vardır, ya da bilgisayarınla alakalı bir sorundur. Ben GTA San Andreas'ın yapımcısı olmadığım için tüm sorunların çözümünü bilemem. Yapabileceğim birşey yok.

      Sil
    5. Mathieu Valbuena olm siz emek hırsızı mısınız. Cİnlerim tepeme geldi muhattap alıyormuş dön götünü sil ilk önce sen ve senin gibiler yüzünden geliştirme yapmıyoruz ulan artık. Yapan insana biraz saygınız olsun, a dan b ye düz çizgi çekemeyen insanlarsınız, gidin sorun varsa çözümü bulun adamın üzerinden biraz yük alın insanlara faydanız dokunsun. Hep eleştiri hep küçük görme yeter ulan belamısınız siz bizim başımıza cehalet tohumları. Siz bu işi ne sanıyorsunuz gecenin mübareğinde insanı delirtiyorsunuz veled-i zinalar.

      Furkan kardeşim ellerine sağlık çalışsada çalışmasa da emeğinin hakkı ödenmez, Kimseye bir şey açıklamak zorunda da değilsin 5 kuruş çıkarın yok.!

      Sil
    6. Unknown, ismini bilmiyorum ama desteğin için sağol kardeşim.

      Sil
  11. Oyun esnasında klavyenin sağ üst köşesindeki " * " tuşuna basarsanız ekranın sol üst köşesinde aldığınız FPS yazar. Eğer 60FPS sabit kalıyorsa ayarlardan "Çerçeve Limiti"ni kapatın FPS'niz artar.

    YanıtlaSil
  12. Tek Part Hızlı indirmek için MEGA oturum açın(yoksa) MEGAsync indirin sonra indirme linki açıldığında MEGAsync ile indire basın daha hızlı indirir

    YanıtlaSil
  13. Sa Bu Arkadaşın YouTube kanalını Bilen Varmı 100 Hesap Açıp Abone Olcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. As Frkn64 Modding yaz çıkar.

      Sil
    2. Dostum, sitenin alt kısmında Youtube kanalım mevcut fakat uğraşmana gerek yok kendi hesabınla abone olman yeterli. :)

      Sil
  14. Öncelikle selamun alyekum . Siz Furkan Kardeşimiz Fazla oyuna ve bu tarz şeylere çok malesef az içeriği olan ülkemiz için böyle güzel şeyler yapıyorsunuz. çok teşekkür ederiz.

    Evet teşekkürümüzü ettik şimdi asıl soruya geçelim.
    Siz mod yapmak için hangi programları kullanıyorsunuz (ben az olsada anlarım, ondan soruyorum) size zahmet olacak ama lütfen cevap olarak yazın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. As çoğu modu başka sitelerden alınıyor. Bazılarını kendi yapıyor. Mod yapma programı SannyBuilder olabilir.

      Sil
  15. he bide bu eklentileri normal gta san andreasa da yüklesek olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklentiler Turkey Mod 7.1 içindir. GTA San Andreas veya diğer modlarda çalışmaz.

      Sil
  16. Eline Sağlık Gerçekten Gta Sa Türkiye Modlarıyla Oynayanları ve Seni Takip Edenlere İyi ve Güzel Oyun Oynamalarını Sağlıyorsun.Ama Sadece yada Sürekli Diyeyim Türkiye Modundan Gitme Başka Mod Packlerde Yaparsan Daha İyi Olur.Mesela Gta Sa Kurtlar Vadisi Modu Şimdiye Kadar DOğru Düzgün Bir Pack Halinde Yapan ve Paylaşan Diyeyim Daha Olmadı.Bunun Gibi Modlar Yaparasan Daha da Güzel olur.Nice Başarılara İmza Atman Dileği İle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkey Mod 7.1 final sürümüydü. Artık GTA San Andreas için mod yapmayı düşünmüyorum. Teşekkürler..

      Sil
  17. Abi ben o save yi yükledim ondan sonra oyun açılıyo save açma yerine gittim açtım yükleme ekranı geçiyo ondan sonra oyun kapanıyor yardım edebilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu kurduğunuz klasörde Turkey mod 7.1 klasöründe kurulacak yazılımları kurun eğer olmazsa uyumluluk modlarını teker teker deneyin

      Sil
  18. Furkan abi iyi günler oyununun videosunu çekebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfada bulunan Yasal Uyarı kısmında bulunan YouTube ile ilgili adımı uygularsan çekebilirsin.

      Sil
  19. abi saygılar ben polis modunu kurabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette paylaşmamak şartıyla istediğin şeyi modun üzerine kurabilirsin.

      Sil
    2. furkan abi tekrar rahatsız edeceğim kusura bakma ama modu kurunca gta saveyi yükle diyorum loading ekranına girdiği anda kapanıyor.acaba team viawer dan hallede bilirmisin?

      Sil
    3. Sayfada bulunan "Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümleri" bölümünde çalışmayı durdurdu hatasının çözümleri mevcut. O çözümleri uyguladıktan sonra da sorun devam ederse malesef yapabileceğim bir şey yok.

      Sil
  20. şuan indiriyorum abi eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  21. abi fps modou için ayrı indirebiliceğimiz bir şey var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FPS modu, Turkey Mod ile uyumlu değil.

      Sil
    2. var kardeşim ama eger oyunun zaten hata veriyorsa mod açılmıyo oyunu silip setupla yüklediginde oluyor ben kendim modu indirdim hata verdi oyunu silip yeniden yükledim ve fps mod oldu internetden linke bak ama oluyo fps mod kuranlar böle yapsın

      Sil
  22. hocam fps modunubiran önce eklentiye koyarmısın sıkıcı oluyo ya oyun alısmıstık eskilerden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FPS modunun yapımcısı moddaki hataları düzeltip güncellerse eklenti olarak paylaşılacak.

      Sil
  23. Abi youtube atcam izin var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzin almana gerek yok. Sadece sayfada bulunan Yasal Uyarı başlığı altındaki Youtube ile ilgili talimatı uygulaman yeterli olacaktır.

      Sil
  24. Merhaba abi indirdim 100save yokmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulum dosyasının içerisinde mevcut. Kurulum videosunda nasıl kurulacağını anlattım.

      Sil
  25. abi modu indirmek için yandex hesabı kurdum bide mega çalışmadığı için baya bekledim ama indiriyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancak Mega linki düzgün olarak çalışmakta.

      Sil
  26. d3dx9_26.dll d3dx9_40.dll gibi hatalar veriyor ne yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu kurduğun klasörde bulunan Turkey Mod 7.1>Gereksinimler klasöründeki DirectX 9.0 yazılımını kurman gerekli.

      Sil
  27. yotube atmak için ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfada bulunan Yasal Uyarı başlığı altındaki Youtube ile ilgili kısımda anlatılanı uygulaman yeterli olacaktır.

      Sil
  28. kardeşim radyo çalısmıyr belirtmissin sen zaten yukarda boyut büyüyor diye koymadım neyse ben radyo seslerini eklemek istiyorum hangi dosyayı internetten indirmeliyim radyo için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Radyo seslerini ekleyebilmen için bilgisayarında radyosu çalışan bir GTA San Andreas bulunması gerekiyor. Eğer mevcutsa yardımcı olabilirim.

      Sil
    2. Maddeler halinde anlatayım;
      1- Radyosu çalışan GTA San Andreas'ın kurulu olduğu klasörden audio adlı klasöre gir.
      2- CONFIG ve streams adlı klasörleri kopyala.
      3- Turkey Mod'u kurduğun klasörden modloader adlı klasöre gir ve orada audio adında yeni bir klasör oluştur.
      4- Oluşturduğun klasörün içerisine kopyaladığın klasörleri yapıştır.
      Eğer oyundaki karakterlerin, insanların konuşma seslerini de eklemek istiyorsan GTA San Andreas'ın audio klasöründen SFX klasörünü de alıp oluşturduğun aynı klasöre atabilirsin.

      Sil
  29. abi bu moda baska gta sa modları kurabiliyomuyuz cevaplarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette paylaşmadığınız sürece istediğinizi yapabilirsiniz.

      Sil
  30. Kardeşim oyun çok mükemmel ellerine sağlık, yalnız her 5 10 dakikada bir oyun durduruldu hatası alıyorum. Grafikler felan en düşük seviyede. yardımcı olursan sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilinen çözümler Turkey Mod 7.1 sayfasında mevcut eğer onları uyguladıktan sonra hata devam ediyorsa yapabileceğim birşey yok. Oyun eski olduğu için hataların kaynağı bir çok şey olabiliyor.

      Sil
  31. Abi mouse hareket etmiyor tıklamıyor döndürmüyor yardımcı olursan seviirim 1 defa sildim yükledim aynı sorun var hala lütfen bakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modun içerisinde zaten mouse hatasının yaşanmaması için bir eklenti mevcut. Eğer hala sorun devam ediyorsa mousende bir sorun olabilir.

      Sil
  32. 7.0 da o resimlerin olduğu ekranda yani loadindg ekranında hata veriyodu şimdi 7.1 i indiriyorum inş hata vermez işini biliyosun furkan helal olsun

    YanıtlaSil
  33. Ya ne yaptıysam olmuyo arkadaş eskisini getir bune böyle eskiden oynuyodum mis gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkey Mod 7.1, önceki 7.0 sürümünden daha stabil. Çalışmayı durdurdu hatasına sebep olan bir çok şey bu sürümde kaldırıldı. Bilgisayarında bir sorun olabilir.

      Sil
  34. Öncelikle Selamın Aleykum Abi Ben Oyuna Girerken Hata Veriyor Çıkıyor Oyundan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilinen çözümler Turkey Mod 7.1 sayfasında mevcut eğer onları uyguladıktan sonra hata devam ediyorsa yapabileceğim birşey yok. Oyun eski olduğu için hataların kaynağı bir çok şey olabiliyor.

      Sil
  35. Acaba Cevap Verir Misin ? Neden İse Gtasa.exe Çalışmayı Durdurdu Hatası Alıyorum.. Çözümüne Baktım Sitenden Herşeyi Yaptım Yine Alıyorum. Çözümü Ney Acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilinen çözümler Turkey Mod 7.1 sayfasında mevcut eğer onları uyguladıktan sonra hata devam ediyorsa yapabileceğim birşey yok. Oyun eski olduğu için hataların kaynağı bir çok şey olabiliyor.

      Sil
  36. FRANKLİN ARABNIN İÇİNDE ZAMANI YAVAŞLATIYO VARMI VARSA TUŞ NE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklentiyi yükledikten sonra masaüstüne gelen notun içerisinde kullanım tuşları mevcut. Yanlış hatırlamıyorsam Caps Lock tuşu karakterlerin özel güçlerini aktifleştiriyordu.

      Sil
    2. Büyüksün

      Sil
  37. Sorunun çözümünü yazarak yardımcı olduğun için teşekkürler Onur. :)

    YanıtlaSil
  38. Bütün Hatalar Gitmiş Turkey Mod 6.0 Da Dövme Yapsam Yanıt Vermiyor Diyodu Hemde Sevgilinin Yanına gittiğinde Suda Ölüyordu Çözmüssün Helal Olsun Böyle Bir Oyun Yani Oyunu Çok Güzel Yapmışsın Helal OLsun vay be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, yorumun için teşekkürler.

      Sil
  39. merhaba modunuzu çok beğeniyorum fakat benim laptopum un sistem gereksinimlerini karşıladğığ halde düşük fps alıyorum yardım edermisinz

    YanıtlaSil
  40. Daha indirip denemedim ama yine de çok teşekkürler Onur :)

    YanıtlaSil
  41. Franklinden başka karakter olamıyomuyuz? tab'a bastıgımda sadece cj'nin kafası gözüküyor trevor ve michael gözükmüyor yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karakter Değiştirme Özelliği eklentisini kullanabilirsin: https://byfrknyapim.blogspot.com.tr/2017/07/turkey-mod-71-icin-karakter-degistirme.html

      Sil
  42. abi modla ilgili video cektim youtuba atabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. - Youtube'da mod ile ilgili video yayımlarken açıklama kısmına Yapımcı: Frkn64 Modding yazıp, link olarak bu sayfanın bağlantısı veriniz.

      Sil
  43. Save dosyasını nereden bulabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modu yükledikten sonra save dosyası masaüstüne kurulum talimatıyla beraber geliyor.

      Sil
  44. Şu an ne kadar indirme oldu? Eklenti gelecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modun indirme sayısı 10.000'i buldu ancak eklentilerin toplam indirme sayısı hâlâ yaklaşık 2000. Yine de ufak bir eklenti üzerinde çalışıyorum. Yakında paylaşılacak.

      Sil
  45. abi oyun donuyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüntü ayarlarından grafikleri düşürebilirsin. Sorun devam ederse yapabileceğim birşey yok. Bilgisayarının özellikleri yetersiz geliyor olmalı.

      Sil
  46. Oyunda karakter sürekli sola doğru koşuyo ben bir şeye basmadan bunu nasıl düzeltirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bewnimde öyle çözemedim sen bulduysan söylermisin

      Sil
    2. Çakma gamepad varsa öyle oluyor. Kolu çıkarıp dene.

      Sil
  47. abi benim ekran kartı 64 bit 2 gb laptop ekran kartı bir sıkıntı çıkmaz değilmi 128 bit gerekiyor demişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 64 bit ekran kartlarında kasma sorunu olabilir.

      Sil
  48. Turket mod 7.1 in üzerine kendimiz cleo modu yükleyebilirmiyiz ?

    YanıtlaSil
  49. abi benim oyunum biraz kasıyor ben grafik modlarını kaldırmak istiyorum nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  50. namnaz kılmak istiyorum ama telefon çıkıyor onu nasıl yapacam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfada bulunan Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümleri başlığı altında çözümü mevcuttur.

      Sil
  51. sevgiliyle buluşunca denizde boğuluyorum.
    silah atışı yapılan binada/silahçı americ byrağı var siler misin

    eski skinleri silip yenisi ekler msın

    YanıtlaSil
  52. Teşekkürler Azerbaycandan

    YanıtlaSil
  53. AREA 61 deki en yakin siğnaklara gidin alarmi :) çok güzel olmus ya

    YanıtlaSil
  54. Furkan abi,oyun çok güzel olmuş eline sağlık.
    Ama,karakter değiştirdikden sonra haritada işaretlemek olmuyo.Bi çözümü olursa çok sevinirim

    YanıtlaSil
  55. abi gta sn andreasda dff ve ses dosyalarını hangi programla
    editliyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen abi söyle çok ihtiyacım var

      Sil
    2. googleda dff editor diye bişe olcak yaz çıkar anlıyorsan yaparsın

      Sil

Yorumlarınızda Küfür/Hakaret içeren kelimeler kullanmayınız. Aksi takdirde Türk Ceza Kanunu'nun 125. maddesinin ihlalinden bilişim suçu işlemiş olursunuz.
"TCK. MADDE 125: Bir kimseye onur, şeref ve saygınlığını rencide edebilecek nitelikte somut bir fiil veya olgu isnat eden veya sövmek suretiyle bir kimsenin onur, şeref ve saygınlığına saldıran kişi, üç aydan iki yıla kadar hapis veya adlî para cezası ile cezalandırılır."

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogger tarafından desteklenmektedir.